Social
Títol | Breu descripció del projecte |
---|---|
Transformem Manresa |
Projecte d’ApS sobre la conscienciació a la ciutadania respecte la vulneració dels drets humans i les relacions de poder. |
Documental: Els invisibles |
Pioners i Caravel·les graven i difonen un documental sobre la situació de les persones sense sostre a la ciutat de Lleida. |
Cau al carrer. Tots i totes fem servei; Teatre social |
Sensibilització sobre les injustícies, diferències socials i la desmilitarització de l'educació a partir del teatre social i al carrer. |
Abuelítics |
Treballar amb els avis d'una residència, estar amb ells i fer un intercanvi de coneixements i experiències. |
L'opinió de les paraules |
Realització de preguntes sobre el sexisme, els residus nuclears i el tractament mediàtic a habitants de la ciutat de Tarragona a partir d'unes llibretes repartides per la ciutat i realització de xerrades sobre els temes plantejats. |
Celebrem la castanyada fent servei |
Realització d'una jornada de Servei al poble de Gironella amb tot l'agrupament incloses famílies. Es va arreglar una tanca de l'escola del poble, s'hi va pintar un mural i es van netejar els jardins. També es van arreglar diverses fonts del poble. |
La Murga, Joves escoltes rehabiliten pisos de veïns del casc antic de Lleida |
Projecte d’aprenentatge i servei que pretén sensibilitzar i millorar la qualitat de vida dels ciutadans en risc d'exclusió reivindicant el dret a un habitatge digne. |
Recollim telèfons mòbils vells per a la Fundació Mona |
Projecte de recollida de telèfons mòbils en col·laboració amb la Fundació Mona. |
El cau fa periodisme i fa poble |
L'agrupament de Ivarsenc fa arribar al poble què és el cau i què fa a tot el poble, per difondre la seva tasca i allò que fan, com a cau i com a moviment escolta. |
Aprèn jugant |
Consisteix en fer un casal d'estiu a la ciutat de Niefang, Guinea, amb nens i nenes de 3 a 15 anys i paral.lelament fer una formació de monitors que per donar seguretat i autoconfiança als nois guineans també van impulsar el projecte. |